Iklan

Rabu, 25 Januari 2012

Pertanyaan Baki Dan Penyambungan Semula Service ASTRO

pertanyaan baki dgn no akaun:
taip ASTROBALACAccountNo dan hantar ke nombor 33310
contoh: ASTRO BAL AC 1234567899

pertanyaan baki dgn no ic:
taip ASTROBALICICNo dan hantar ke nombor 33310

contoh: ASTRO BAL IC 911203035624

penyambungan servis:
taip ASTRORCOACAccountNoTarikhBayaranJumlahBayaran dan hantar ke nombor 33310
contoh: ASTRO RCO AC 1234567899 02082011

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Astro ney meang teruk ! tipa kali aku byr lmbt , potong astro laju jew ! bila aku dah bayar x reti2 nak sambung .. suruh call n sms bagai , tp Astro x layah pon .. HAMPEH !

Tanpa Nama berkata...

Saki hati duet astro dh bayar smpai skrg blum dapat siaran..duet nk kje malas nk buat.

norzaza japili berkata...

Btl..blt ada x lg stesen lain selain astro yg cekik darah..byr mahal2..services kureng

Tanpa Nama berkata...

Sya heran tul ngan astro nhe,dahlah bulan2 x ada bil sampai.. pastu sng2 je nak ptong pdhal tiap2 bulan jua sya byar ..

Tanpa Nama berkata...

Sambung astro woi,aku dah bayar....

Tanpa Nama berkata...

Sbung astro, sku dah byar woiii

Tanpa Nama berkata...

Smlm ptg daa byr smpi skrg x leh ngok.. Sambung laa tlfn x angkt2 membazir kdit Jew.. Nie no akaun 09172202237

Bardz Banez berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Tlg smbung astro sy.smlam dh byar.no akaun 0930087380

Tanpa Nama berkata...

Saya stiap bln bayar..tak penah tak bayar...lepas tue tel..dier ckp baki tertunggak ada rm200 lebih..biar btl..tak patut bayar dekat pjbt pos..tak sampai kat astro..susahlah mcm nie

Tanpa Nama berkata...

tolong sambung astro saya dah bayar dan dah tak ada tunggakan lagi no akaun saya 0835629399

budak berkata...

bil aku 98.xx smlm dh bayar 100. tau2 bil jd 193.xx ape bende ni. dh la nk call ssh. mne 1 no dia tah. aku rs nk mencarut je. br pkai sbln dh jd mcm ni. ni punce2 aku jd malas nk bayar. klau bill mcm ni. baik aku pkai wifi je. pakai androit box lg jimat. 1bln br 30 je. lahabau punye asterok

budak berkata...

bil aku 98.xx smlm dh bayar 100. tau2 bil jd 193.xx ape bende ni. dh la nk call ssh. mne 1 no dia tah. aku rs nk mencarut je. br pkai sbln dh jd mcm ni. ni punce2 aku jd malas nk bayar. klau bill mcm ni. baik aku pkai wifi je. pakai androit box lg jimat. 1bln br 30 je. lahabau punye asterok

Unknown berkata...

Astro company macam babiiiii.
Service macam siall

Tanpa Nama berkata...

Tolong sambung Astro 0929083386

Adie Adi berkata...

Bodoh punya astro

Tanpa Nama berkata...

astro memang babi.. byr bil bulan2 tp masih ada tunggakan. Entah bulan mana yg tak bayar. haram jadah betullah. sambung astro aku woiii!!!

Tanpa Nama berkata...

Btol2 pelik. Tipa2 bulan bayar bil astro,tiba2 pagi semlm astro kena potong.. Bila saya check pakai sms,ada bil belum bayar smpai rm2ratus lbh. Sedangkn sy dh bayar bil bulan ni.. Btol2 pelik ku rasa..emmmm

Tanpa Nama berkata...

Sama la, baru pagi ni dah potong,check bal ada rm200.05, pelik mana dtg bal tu, padahal tiap2 buln bayar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jom LaYan Blog Saya